اخبار مراکز
1394/7/13 دوشنبه
رئیسی سرپرست دانشگاه پیام نور نیکشهر: می سازیم تا ساخته شویم

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان محمدکریم رئیسی، سرپرست دانشگاه پیام نور واحد نیک شهر گفت:دانشجویان بسیجی بومی دانشگاه پیام نور نیک شهر با استقرار در روستاهای محروم بخش مرکزی شهرستان نیک شهر در حال انجام کارهای عمرانی و سازندگی برای مردم محروم منطقه می باشند.
وی افزود: چند سال است که گروه های جهادی، به همت دانشگاه پیام نور و بسیج دانشجویی شهرستان نیک شهر،  مشغول خدمت رسانی به محرومان شهرستان هستند و هر ساله در تابستان و عید نوروز به مناطق محروم اعزام می شوند.
رئیسی در ادامه گفت : دانشجویان گروه های جهادی طی این مدت در حد امکان برای بهبود زندگی روستاییان اقدام به پروژه آبرسانی،ساخت سرویس بهداشتی،ساخت خانه محرومان و مسکن برای روستاییان،توزیع داروی رایگان و فعالیت آموزشی وطرح های اقتصاد مقاومتی، سوزن دوزی و دوخت لباس های محلی برای محرومین در روستای زمین بند و گزمیر کردند.
رئیسی عنوان کرد :این اردو با هدف خدمت رسانی به محرومین و محرومیت زدایی،ایجاد روحیه ایثار و خدمت رسانی در روستاهای نیکشهر و با شعار می سازیم تا ساخته شویم، انجام شده است.
سرپرست  دانشگاه پیام نور واحد نیکشهر درپایان افزود: کیف، کفش، لوازم التحریر و بسته های فرهنگی آموزشی و ایجاد کتابخانه سیار و توزیع کتاب رایگان از دیگر فعالیت های دانشجویان حاضر در اردوی جهادی می باشد.








 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر