اخبار مراکز
1396/2/3 یکشنبه
برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال در دانشگاه پیام نور زهک

.



با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه جلسه کرسی آزاد اندیشی با موضوع اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال به مناسبت شعارسال جدید با حضور پرشور دانشجویان و ریاست و اساتید محترم دانشگاه در تاریخ 29/1/1396راس ساعت 9:30 صبح برگزار گردید.
در این جلسه آقای دکتر عیسی نکویی به عنوان کارشناس و فعال سیاسی در موضوع اقتصاد مقاومتی ؛تولید و اشتغال به ایراد سخن پرداختند.
ایشان درابتدای موضوع به بررسی راهکارهای تحقق شعار سال 1396 از جمله دسته بندی و تدوین مولفه های موثر برتوسعه سیستان در حوزه های کشاورزی،مسکن و معدن ،برنامه ریزی برای تولید برنامه های آموزشی در راستای تسهیل ایجاد اشتغال، توجه به آموزش های مهارتی و کوتاه مدت به منظور تقویت بازار کار، هدایت آموزش عمومی و دانشگاهی به سمت ارتباط صنعت و دانشگاه، تحول در نگاه جامعه نسبت به کار و اشتغال، بهره گیری از ظرفیت پژوهشگاه ها در کنار فعالیت های دانشگاهی و هویت بخشی به کالا های تولید داخلی پرداختند.
در جریان این کرسی آزاد اندیشی همچنین جمعی از دانشجویان با طرح سئوالات ونقطه نطرات خود به ارائه راهکارها و پیشنهادات جهت عملی ساختن مولفه های اقتصاد مقاومتی و تولید –اشتغال پرداختند و در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور ارزشمند دانشجویان و اساتید محترم، این جلسه با صلواتی برمحمدو آل محمدخاتمه گردید.







 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر