اخبار برگزیده
1395/4/13 یکشنبه
بازدید سرپرست و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی
سرپرست و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی بازدید کردند.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه : در این بازدید یک روزه که در راستای تعامل بین استان ها انجام شد ضمن آشنایی با امکانات و تجهیزات مرکز بیرجنددو استان به بررسی راهکارهای مناسب با استفاده از تجربیات، جهت بهبود و ارتقای کیفیت دانشگاه پرداختند.
در ابتدا دکتر ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: دیدگاه تعاملات بین استان ها بسیار شایسته است.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی افزود: شرق کشور یک منطقه فرهتگی است و همکاری بیشتر دانشگاه های پیام نور این منطقه می تواند در پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه تاثیر بسزایی داشته باشد.
در ادامه دکتر اویسی سرپرست دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: همه اعضای دانشگاه پیام نور یک خانواده بزرگ محسوب می شوند و هدف از این بازدید هم اندیشی، هم افزایی و تعامل بین استان ها در راستای ارتقا کیفیت مطلوب و همکاری متقابل دانشگاه ها می باشد.
دکتر اویسی افزود: مهمترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی و مهمترین رکن هر سازمان برقرای ارتباط موثر و اعتمادسازیست.
وی بیان داشت:  ارتباطات سازنده نیازمند تعامل بیشتر بوده و در این راستا در دانشگاه پیام نور برقرای ارتباط بیشتر بین استان ها و مدیران میانی می تواند گام موثری در توسعه دانشگاه محسوب شود.
در ادامه نیز کلیه حاضرین در جلسه ضمن تبادل اطلاعات به بیان دیدگاه ها و ارائه پیشنهادات و راهکارها در تمامی حوزه های تخصصی خود پرداختند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار