اخبار برگزیده
1396/3/9 سه‌شنبه
از دانشگاهیان کشور برای خلق حماسه بی نظیر 29 اردیبهشت تقدیر و تشکر کرد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن پیام تقدیر و تشکر ایشان بدین شرح است :
استادان فرهیخته، دانشجویان عزیزو همکاران گرامی
خداوند بزرگ و بخشنده بخشایشگر را صمیمانه و خاضعانه سپاس می گوییم که به مدد دستاوردهای شکوهمند نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت مردم سالاری دینی در کشور، هر روز شاهد خلق صحنه های بسیار مهم و اساسی فرهنگی اجتماعی و سیاسی در ایران عزیزمان هستیم. میدان حضور و خلق حماسه بی نظیر دوازدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات اعضای شوراهای شهر و روستا یکی از بهترین برگ های افتخار و مباهات ملی ماست که در آخرین روزهای اردیبهشت رقم خورد و باعث تعالی و عظمت ایران در عرصه های داخلی و بین المللی گردید.
بی گمان حضور موثر و هوشمندانه دانشگاهیان کشور، ایفای نقش بسیار مهم و روشنگرانه در ایجاد نشاط و افزایش مشارکت اجتماعی- سیاسی و تبیین مواضع اصولی برای مردم شریف جای تقدیر و امتنان فراوان دارد.
این حضور و همراهی متعهدانه و آگاهی بخش، از حسن اعتماد ملت بزرگ ما به جامعه ارجمند دانشگاهی و استادان فرزانه و همچنین امید به آینده جوانان خویش نشان دارد. مردم هوشمند و خردورز ایران اسلامی در این انتخابات اقتدار ملی و عزت بین المللی جمهوری اسلامی ایران عزیز را با تدبیر وامید به - .درخشش کشور در حوزه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تضمین کردند.
این باور قلبی ماست که انتخابات در ایران نشانه عینی وعملی مردم سالاری دینی است و شرکت در این صحنه های غرور آفرین، حق تعیین سرنوشت امروز خود و نسل های آینده از طریق رای دادن و انتخابی اگاهانه در عمل به استیفای حقوق شهروندی، شرکت فعال در انتخابات عمل به منویات مقام معظم رهبری هست که بارها و بارها بر حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران تاکید فرموده اند و انتخاب عالی ترین مقام اجرایی کشور با پشتوانه ملت، سبب تقویت برنامه های دولت تدبیر وامید خواهد شد.
اینجانب با سپاسگزاری از پیشگاه پروردگار حکیم ومهربان، لازم می دانم ضمن تبریک این حضور و حماسه ملی به مردم شریف ایران، از شما نخبگان وفرهیختگان صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم دولت پر تلاش و رییس محترم جمهوری با بهره مندی از دانش و توان علمی و عملی دانشگاهیان، زمینه تحقق خدمت رسانی برخاسته از علم و اندیشه، عقلانیت و برنامه ریزی را فراهم نماید.
محمد فرهادی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار