اخبار برگزیده
1396/1/29 سه‌شنبه
رییس کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از دانشگاه پیام نور مرکز چابهار  بازدید کردند.

 دکتر زاهدی گفت : دانشگاه پیام نور دانشگاه بزرگ و مورد تاییدی برای ماست و محاسن و مزایای تحصیل در این دانشگاه بسیار قابل تحسین است.
 رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : خدمت به عزیزان مناطق محروم توسط این دانشگاه بسیار مایه خرسندی است و بنده هم همواره امورات مربوط به توسعه  دانشگاه پیام نور را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم نمود.

وی به راه اندازی رشته های مرتبط با بازارکار و صنایع موجود در چابهار تاکید کرد و افزود: استقرار صنایع نظیر پتروشیمی و فولاد به نیروی کار ماهر و آموزش دیده نیاز دارد و دانشگاه پیام نور نیز در این راستا باید پیشگام باشد.

مرتضی پور ملایی ، سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز چابهار نیز در این نشست ضمن خوش آمد و تشکر از حضور جناب دکتر زاهدی و هیات همراه شان در دانشگاه پیام نور مرکز چابهار گفت : ما از مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون محترم آموزش و تحقیقات انتظار داریم نگاه ویژه تر به دانشگاه پیام نور داشته باشند و در جهت توسعه این دانشگاه گام های موثرتری بردارند.

وی افزود: با توجه به شرایط بسیار خوب و شهریه بسیار پایین، دانشگاه پیام نور توانسته کمک بسیار بالایی به بازماندگان از تحصیل در آموزش عالی و همچنین برای خانواده هایی که بیش از دو الی سه دانشجو همزمان دارند بنماید، که  گواه این صحبت بومی بودن  بیش از ٩٥ درصد دانشجویان این مرکز می باشد که اکثر این دانشجویان  تحت پوشش نهادهای حمایتی  کمیته امداد، بهزیستی و ... هستند .
وی  در ادامه افزود : در بحث جذب اعضای هیات علمی و همچنین ایجاد رشته های جدید در مقاطع تحصیلات تکمیلی، نیز انتظار داریم برای مراکزی با شرایط خاص، کم برخوردار و مرزی فرایند سهل تر گردد تا ضمن افزایش سطح تحصیلات جوانان بومی و جلوگیری از ایجاد شغل های کاذب در منطقه، از خروج جوانان بومی به خارج از استان و گاها کشور، جهت ادامه تحصیل نیز کاسته شود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار