اخبار برگزیده
1395/9/7 یکشنبه
راه اندازی شعبه بین المللی دانشگاه پیام نور مرکز چابهار

.




نشست مشترک مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، مدیرکل مالی دانشگاه پیام نور و رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در زمینه تعامل و همکاری متقابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر عباس اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان هم ضمن برشمردن مزایای بندر چابهار از نظر موقعیت و جایگاه ویژه اقتصادی، گفت: راه اندازی شعبه بین الملل دانشگاه پیام نور در این منطقه با توجه به حضور دانشگاه¬های فعال دیگر در سایت دانشگاهی آن موجب فعال¬تر شدن و تبدیل منطقه آزاد چابهار به پایگاه قدرتمند آموزشی در استان و حتی در سطح کشور خواهد شد.
وی همچنین خواهان راه اندازی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این منطقه با توجه به رشد و توسعه آن شد.
دکتر کردی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و تجاری چابهار بیان کرد: پروژه های صنعتی، گردشگری و تجاری در حال رشد این منطقه نیاز به نیروی کار متخصص و تفکر دانشگاهی دارند و ایجاد و توسعه رشته های مختلف علمی و آکادمیک می تواند باعث محقق شدن اهداف این سازمان شود.
دکتر کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و تجاری چابهار هم در ادامه همچنین تاکید کرد: امور انجام شده در استان سیستان و بلوچستان در بخش های مختلف دانشگاه، هنر، فرهنگ و خدمات رفاهی قابل تقدیر است و ما نیز به نوبه خود درحد توان و چارچوب مشخص شده در قوانین مناطق آزاد و تجاری خواهان تاثیرگذاری مثبت و همکاری های متقابل و حضور آموزشی عالی در منطقه می باشیم.

در راستای حرکت به سوی دانش محوری شدن و رشد تعالی جوانان استان سیستان و بلوچستان، نشست مشترکی با حضور دکتر کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و تجاری چابهار، اسفندمز مدیرکل مالی دانشگاه پیام نور، دکتر اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان و هیات همراه برگزار گردید. 

در این دیدار با حضور اسفندمز مدیرکل مالی ، از سایت آموزشی منطقه آزاد و تجاری چابهار بازدید شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار