اخبار برگزیده
1394/6/8 یکشنبه
مدیرکل امور اداری دانشگاه پیام نور خبر داد:
پرونده های پرسنل اداری و علمی در همه استانها الکترونیکی می شود

.

عابدینی مهم ترین برنامه اداره کل امور اداری دانشگاه پیام نور را به روز رسانی اطلاعات کارکنان و مدیران و پیشرفت ساختار عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده پرسنل اداری و علمی در همه استانها الکترونیکی می شود و در حال حاضر نیز به صورت پایلوت در 6 استان پیگیری می شود.
مدیرکل امور اداری دانشگاه با اشاره به مجموعه برنامه های پیش رو در حوزه اداره کل امور اداری ،افزود: انتخاب کارمند نمونه از بین کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه در اولویت برنامه ها قرار دارد و فرم های مربوط به انتخاب کارمند نمونه در اختیار تمامی حوزه ها قرار گرفته است.
وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران استانی درخصوص آیین نامه های اداری در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: این دوره های آموزشی برای تمامی کارکنان علمی و اداری برگزار خواهد شد.
وی از دیگر برنامه های اداره کل امور اداری به حضور همکاران اداری در مسابقات هفتمین دوره المپیاد ورزشی که برای آقایان در قم و برای خانم ها در همدان برگزار می شود، برنامه کوهپیمایی خانوادگی برای بالا بردن روحیه کارکنان و مذاکره با جمعیت هلال احمر جهت حضور در دانشگاه و انجام تست سلامت رایگان اشاره کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار