اخبار برگزیده
1395/3/3 دوشنبه
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور :
ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر نصیر زاده در جریان برگزاری کارگاه آموزشی نسخه نویسی ورزشی که در دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان برگزار شد، گفت: ورزش یک صنعت است، ما به دنبال آن هستیم که از طریق ورزش هم به جذب دانشجو در مقاطع مختلف کمک کنیم، هم باعث ارتقاء کیفیت، ماموریت گرایی و کارآفرینی شویم.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: ورزش می تواند منجر به ارتقاء دانشگاه پیام نور گردد، زیرا ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.
دکتر نصیر زاده افزود: یکی از برنامه هایی که اداره کل تربیت بدنی در دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در سال آتی دنبال خواهد کرد، برگزاری دوره های کاربردی رشته تربیت بدنی، دوره های مربیگری و داوری ست، که می تواند زمینه های کارآفرینی دانشجویان را در دوران دانشجویی فراهم آورد.
وی گفت: حضور قدرتمند تیم های دانشگاه پیام نور در مسابقات لیگ حرفه ای و مسابقات برون مرزی از دیگر برنامه های اداره کل تربیت بدنی در سال جاریست، چراکه تنها در صورت حضور تیم های دانشگاه در مسابقات حرفه ای خواهیم توانست حامیان مالی خوبی جذب کنیم.
وی در ادامه ضمن تشکر از دکتر رستمی و دکتر نجفی برزگر در رابطه با حمایت های بی دریغشان از ورزش در دانشگاه گفت: با توجه به امضاء تفاهم نامه همکاری با فدراسیون ها و وزارت ورزش و راه اندازی انجمن های ورزشی به دنبال سلامت محور کردن ورزش در بین دانشجویان هستیم، و امیدواریم بتوانیم با راه اندازی انجمن های جدید ورزشی در دانشگاه، میزان مشارکت دانشجویان در فعالیت های ورزشی را افزایش دهیم.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار