اخبار برگزیده
1396/4/4 یکشنبه
پیام رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از همکاران جهت برگزاری آزمون پایان ترم

.



رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با ارسال پیامی،ضمن تبریک عید سعید فطر از تلاش ارزنده کلیه همکاران در مراکز و واحدهای دانشگاهی پیام نور استان در برگزاری موفق امتحانات تقدیر کرد.
                   ‎به گزارش روابط عمومی دانشگاه  پیام نور سیستان و بلوچستان  در پایان برگزاری آزمون های دانشگاه پیام نور دکتر  عباس اویسی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان  با ارسال پیامی از کلیه همکاران علمی و اداری دانشگاه که نقشی موثر در امر برگزاری این آزمونها داشتند تقدیر نمود.
‎دکتر اویسی برگزاری متمرکز آزمونهای این دانشگاه را یکی از نقاط قوت  بخش آموزش دانشگاه دانست و از برگزاری دقیق و بی نقص آزمون ها ابراز خورسندی کردند.
‎در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان آمده است : « تلاش صادقانه کلیه همکاران محترم دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در ماه مبارکی چون ماه رمضان و در این آب و هوای خاص که گرمای آن در چند سال اخیر بی سابقه بود جای تشکر و قدردانی دارد.
‎دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی محتوا محور،کارآفرین و ماموریت گرا در عین حال که کیفی ترین دانشگاه کشور است؛این بار نیز با برگزاری موفق آزمونهای متمرکز پایان نیمسال خود ثابت کرد همچنان پیشتاز ارائه خدمات مطلوب کیفی به دانشجویان می باشد.
‎اینجانب ضمن تقدیر و تکریم از زحمات همه همکاران محترم علمی و اداری؛ و با تبریک عید سعید فطر؛عید تعبد و نزدیکی افزونتر به خداوند تبارک و تعالی؛آرامشی همراه با سربلندی را برای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور از خداوند متعال مسئلت می نمایم

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار