اخبار برگزیده
1394/6/4 چهارشنبه
دکتر بخشی خانیکی اعلام کرد:
دومین فراخوان اعضای هیأت علمی جهت پیشنهاد برگزاری دوره های آزاد و کوتاه مدت

.

دکتر بخشی خانیکی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی گفت: نظر به اجرای موفقیت آمیز و استقبال و تقاضای مکرر دانشجویان برای تکرار برگزاری دوره های آموزش مهارتی و تکمیلی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در صدد است تا اجرای دوره های آموزش آزاد و کوتاه مدت را در هر نیمسال تحصیلی تداوم بخشد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی از کلیه اعضای محترم هیأت علمی دعوت کرد طرح های پیشنهادی خود را جهت تدریس در این دوره ها حداکثر تا تاریخ 10/6/94 از طریق ایمیل info.lms@pnu.ac.ir به دفتر آموزش های آزاد و چندرسانه ای ارسال نمایند.
وی با عنوان اینکه فرم خام پروپوزال نیز از سایت elearning.pnu.ac.ir قابل دریافت است، افزود: طرح های دریافتی پس از بررسی و تصویب در کمیته تخصصی آموزش های آزاد و کوتاه مدت جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.
گفتنی است، دوره اول آموزش های مهارتی و تکمیلی با هدف کارآفرینی، افزایش مهارت و اشتغال دانشجویان دانشگاه پیام نور، در چارچوب رسالت دانشگاه و با توجه به تأکیدات وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر بهره گیری دانشگاه پیام نور از بستر آموزش الکترونیکی به عنوان یکی از ابزارهای آموزش از راه دور، در تابستان 94 برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار