اخبار برگزیده
1393/10/1 دوشنبه
پیام دکتر ابوالفضل فراهانی به مناسبت 27 آذر سالروز وحدت و حوزه و دانشگاه

.

27 آذرماه سالروز شهادت فرزانه فرهیخته، اندیشمند حوزه و دانشگاه ، آیت الله شهید دکتر محمد مفتح است که با تدبیر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گرفت را بر حوزویان معزز و دانشگاهیان محترم گرامی می داریم.

آیت الله شهید دکتر مفتح فرزند حوزه و استاد دانشگاه بود که با اهدای خون به اسلام عزیز، وحدت حوزه و دانشگاه را تحکیم بخشید و امروز ما شاهد حضور روحانیون در دانشگاه و دانشجویان در حوزه مقدسه هستیم.

ما بر این باوریم که وحدت و پیوند دو نهاد مقدس معرفتی و دانشی، نقشه راه سعادت دنیا و آخرت ملت عزیز و بالندگی و توسعه ایران اسلامی را فراهم ساخته است . از این رو همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، رسالت بسترسازی و تحکیم حوزه و دانشگاه بر عهده حوزویان ، دانشگاهیان و مسئولان کشوری است به ویژه در این مقطع حساس که دشمنان قسم خورده انقلاب عزیز اسلامی به دنبال جدایی دین از سیاست و سکولاریزم ساختن مراکز علمی هستند، سنگین تر و ضروری تر می نمایاند.

دانشگاه پیام نور افتخار دارد که خود را آیینه تمام نمای این وحدت و منادی آن داشته و تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه را وظیفه اصلی و رسالت محوری خود قرار دهد . اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، ضمن پاسداشت مقام شهید آیت الله دکتر مفتح به شهیدان سرافراز حوزه و دانشگاه درود می فرستم و از خداوند منان برای اندیشمندان ، فرهیختگان و عالمان حوزه و دانشگاه توفیق روزافزون ، همراه با عزت و سلامت آرزومندم.


ابوالفضل فراهانی
27/9/93


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار