اخبار برگزیده
1397/3/12 شنبه
دکتر اویسی به مناسبت فرا رسیدن ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد پیام تسلیت صادر کرد.

.



                            به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان دکتر اویسی به مناسبت فرا رسیدن ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد پیام تسلیت صادر کرد
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین قیام خونین 15 خرداد سال 1342 را به محضر مقام معظم رهبری و آحاد ملت انقلابی و شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گویم. به راستی که باید راه و درس امام خمینی(ره) را زنده نگه داریم و هدفهایش را هدفهای اصلی انقلاب به حساب آوریم.
امروزه با تاکید بر اینکه استقلال طلبی، آزادیخواهی و حاکمیت اسلامی مطالبات تاریخی مردم طی 15 سال مبارزه مستمر با رژیم ستم شاهی خط مشی مردم بوده و هست . اکنون که به لطف الهی و مجاهدت بی نظیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نظام اسلامی در این کشور مستقر گردیده و نزدیک به چهار دهه آثار و برکات خود را به جهانیان به ویژه کشورهای اسلامی نشان داده است. ملت مسلمان ایران خصوصاً جامعه علمی و دانشگاهی کشور می بایست بیش از پیش با بهره گیری از تجارب گذشته و توجه به الزامات و مقتضیات امروز و نیز چشم انداز آینده در جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب و احراز جایگاه شایسته ایران اسلامی در جهان تلاش و مجاهدت نمایند.
بی گمان رضایت حضرت ولی عصر(عج) و رهبر کبیر انقلاب(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، مشروط به تحقق اهداف و آرمان های اسلامی است از خداوندمتعال برای ملت مسلمان ایران و جامعه دانشگاهی کشور در عمل به وظایف خطیر و رسالت اجتماعی آگاهی بخشی آرزوی توفیق و برای امام راحل (ره) علودرجات مسالت می کنم.امید است که مردم شریف استان بویژه مدرسان و دانشجویان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به شایستگی از اهداف بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی برای همیشه تاریخ پاسداری کنند.دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان همانند دیگر آحاد ملت ایران خود را در این سوگ بزرگ سهیم می‌داند. 
عباس اویسی
1397/03/12

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار