اخبار برگزیده
1396/6/2 پنجشنبه
دکتر اویسی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و کارمندان تبریک گفت

.


                    


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، در متن پیام عباس اویسی آمده است:
هفته دولت هنگامه گرامیداشت یاد بزرگ مردانی چون شهیدان باهنر و رجایی است. شهیدانی که سرمایه های این نظام هستند که در برهه ای از زمان خصلت آنان به عنوان ارزش های ماندگار در تاریخ این کشور و انقلاب ثبت شد.
این هفته تجدید میثاق دوباره مسئولان نظام جمهوری اسلامی است که با تاسی از شهدای دولت، خدمت صادقانه و همدلی با مردم را سرلوحه کار خود قرار دادند و با خود پیمان می بندند تا در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب تاثیر گذار بوده و رضایتمندی مردم و خداوند متعال را در پی داشته باشد.
اما هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور ، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.
اینجانب ضمن تبریک هفته دولت ، فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش در تمامی عرصه های مختلف اداری و اجرایی تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدر دانی می نمایم و امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری‌تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.
عباس اویسی
1396/6/2

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار