اخبار برگزیده
1396/11/21 شنبه
بیانیه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت یوم ا... 22 بهمن

.




بیانیه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت یوم ا... 22 بهمن
خداوند متعال را شکر می گوییم که در بهمن ۵۷ ظلمت طاغوت با انفجار فجر شکست و انوار مهر ولایت و آزادی از ثمره خون شهیدان و ایثار و پایداری ملت شریف ، برکشور عزیزمان تابید .
در حالی که ملت بزرگ و قهرمان ایران سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می دارند و با تکیه بر خودباوری و اعتماد به نفس ملی فرهیختگان و اندیشمندان جوان ایران اسلامی، سکوهای پیشرفت و ترقی یکی بعد از دیگری فتح می شود و دشمن زبون عاجز و ناتوان در مقابله با این ملت است، مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر و غاصب اسراییل و ایادی شکست خورده داخلی شان، سعی دارند بار دیگر تمام توان خود را این بار، ظاهرا در بوته اقتصادی به آزمایش بگذارند. البته امت حزب ا و مردم شجاع و با بصیرت ایران اسلامی پاسخ قاطع خود را با حضور گسترده در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن امسال همچون گذشته خواهند داد و تیزی بحران آفرینی آنان را به حول و قوه الهی به قلب استکبار خواهند نشاند.
بی گمان صف بندی دشمنان ایران اسلامی، همواره تلاش در جهت عدم توفیق و ارائه الگویی از نظام های دینی و متکی بر آرای مردم بوده است، که انواع تحریم ها ، توطئه ها و ممانعت از دستیابی کشورمان به فناوری های نوین علمی و استراتژیک در همین راستا است.دشمنانی که با ملت ایران سر عناد دارند و ستم دیدگانی که پایداری و مقاومت ملت ایران را تنها راه نجات از استبداد و وابستگی می دانند ، خواهند دید که امسال پرشور تر از سال های گذشته مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با آرمان های امام راحل (ره) حول محور اسلام و قانون اساسی تجدید پیمان می بندند و بر عزم خود در پیروی از فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید خواهند نمود .به همین جهت به تمام چهره ها، بلندگوهای داخلی که در حقیقت همسویی و همنوایی با دشمنان ملت می نمایند. هشدار می دهیم که از عاقبت دیگر فتنه گران عبرت بگیرید که ملت شهید پرور ایران اسلامی با هیچ احدی، عهد اخوت نبسته است مگر در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از مقام عظمای ولایت امام خامنه ای      ( دامت برکاته).   
در این راستا اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان با گرامی داشت مجدد ایام ا... مبارک پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای والا مقام، با اعلام آمادگی برای حضور در تمام صحنه های علمی، فرهنگی، جهاد اقتصادی و جنگ نرم، پشتیبانی قاطع خود را از اوامر مقام معظم رهبری در دفاع از آرمان های انقلاب و مرزهای کشور اعلام می دارد و از عموم ملت محترم ایران اسلامی دعوت بعمل می آورد تا با ثبت حماسه ای دیگر در دفتر زرین افتخارات ایران اسلامی ماندگار شوند.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار