اخبار برگزیده
1393/9/25 سه‌شنبه
تقدیر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از دکتر فراهانی/ دکتر فراهانی:موضوعات قرآنی در دانشگاه پیام نور متمایز و شاخص دیده می‎شود

.

 
 

دکتر فراهانی با عنوان اینکه مهمترین دغدغه مسئولان تنگناهای مسائل فرهنگی است،گفت :دانشگاه پیام نور بر ارتقای فعالیت های فرهنگی دانشجویان اهتمام میورزد و موضوعات قرآنی به عنوان ارزشمندترین سرمایه گذاری، در این دانشگاه به صورت متمایز و شاخص دیده میشود .

وی با اشاره به ویژگیهای خاص نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسرکشور گفت:راه اندازی سامانه اطلاع رسانی هوشمند، برگزاری آزمون کتبی به صورت الکترونیکی، 700 صفحه اطلاع رسانی در صفحات مجازی و وب گاه ها از جمله ویژگیهای این دوره از مسابقات و نتیجه توانمندی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور بود.

وی با تاکید بر لزوم ترویج این حرکت مقدس قرآنی افزود:دانشگاه پیام نور با سابقه درخشان در فعالیتهای قرآنی ،آمادگی خود را برای برگزاری دوره بعدی مسابقات قرآن و عترت اعلام میدارد.

دکتر فراهانی با اشاره به گستردگی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: این دانشگاه با 495 شعبه در داخل و 14 نمایندگی در خارج می تواند فعالیت های قرآنی را در داخل و خارج کشور توسعه دهد.توسعه فعالیتهای فرهنگی و قرآنی مهمترین سیاست دانشگاه پیام نور است چراکه نقشی ارزنده و ماندگار در بینش دینی دانشجویان خواهد داشت.

حجت الاسلام قریشی نیز در این جلسه اظهار داشت :متولیان فرهنگی در دانشگاهها که دغدغه دین و اخلاق دانشجویان را دارند باید در این زمینه نسبت به تقویت ابعاد دینی و قرآنی دانشجویان اهتمام ورزند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه پیام نور گفت:این دانشگاه از نظم و همت خوب بهره مند بود و توانست به نحو شایسته روند برگزاری این دوره این مسابقات را برای دوره های بعدی نیز هموار سازد.

وی ضمن قدردانی از اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای برگزاری دوره بعدی مسابقات قرآن و عترت گفت: سیاست کلان دفتر نهاد این است که مسابقات قرآنی به نوبت در همه دستگاهها برگزار شود تا میزان انس با قرآن افزایش یابد.

حجت الاسلام قریشی در پایان ضمن اهدای لوح به دکتر فراهانی، از زحمات دانشگاه پیام نور و خدمات ارزنده این دانشگاه در زمینه برگزاری مسابقات قرآنی تقدیر کرد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار