اخبار برگزیده
1394/1/26 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان:
مهمترین اولویت سال جدید کیفیت بخشی آموزش و پژوهش دانشگاه می باشد.

.

دکتر عیسی پیری :با توجه به اهمیت گسترش و توسعه تحصیلات تکمیلی مجدانه پیگیر افزایش رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد هستیم. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: در سال جدید با جذب و به کارگیری اساتید توانمند و همچنین برگزاری کارگاه­های آموزشی از جمله الگوهای روش تدریس، کیفیت تدریس و آموزش به دانشجو ارتقاء پیدا خواهد کرد. قابل توجه است در حال حاضر اکثر اساتیدی که با دانشگاه همکاری دارند با مدرک دکتری یا دانشجوی دوره دکتری در حال فعالیت هستند.

دکتر عیسی پیری افزود: با توجه به اهمیت گسترش و توسعه تحصیلات تکمیلی مجدانه پیگیر افزایش رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد هستیم. البته شایان ذکر است، که هم اکنون تنها در 2رشته مهندسی کشاورزی زراعت و اقتصاد اسلامی پذیرش دانشجو داریم و حال آنکه در سال جاری این بستر برای ایجاد رشته های تاریخ و جغرافیا نیز در مرکز زاهدان فراهم شده است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 1394 توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به نام " دولت و ملت، همدلی و همزبانی " گفت : تکلیف است بیش از پیش به همدلی و همزبانی و تکریم دانشجو بپردازیم تا دانشجو در محیطی امن و با خاطری آسوده به تحصیل و پژوهش بپردازد و سطح علمی خود را ارتقاء دهد. در واقع دانشگاه با قرار دادن امکانات مناسب از قبیل کلاس­های آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی، استفاده از اساتید توانمند و بر طرف کردن نیاز های به حق دانشجویان، بستر اعتماد و تعامل را فراهم کرده تا دانشجویان احساس کنند، تمامی مسئولین در کنارشان، همگام و هم دل هستند و اینگونه همکاری بیشتری با مجموعه دانشگاه خواهند داشت.

دکتر پیری تصریح کرد: در بخش فارغ التحصیلان هم با توجه به سیستمی شدن فرایند صدور گواهی نامه موقت و  دانشنامه، این امکان فراهم گردیده تا این روند تسریع یابد و رضایت خاطر دانشجویان عزیز تامین گردد. وی افزود : تا کنون11435 نفر از دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان فارغ التحصیل شده اند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار