پیوندها
1396/4/14 چهارشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد:
انعقاد تفاهم نامه 15 میلیارد ریالی پیام نور با معاونت علمی و فناوری / انجام ۲۲۵ مورد فعالیت کارآفرینی در دانشگاه

.

.

رئیس دانشگاه پیام نور ضمن اشاره به انجام ۲۲۵ مورد فعالیت کارآفرینی در این دانشگاه، از اقدامات ارزشمند دولت یازدهم در حوزه کارآفرینی و حمایت از اقتصاد دانش بنیان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی در مراسم افتتاح همزمان سه مرکز نوآوری در سه مرکز استانی دانشگاه پیام نور گفت: قبولی یک چهارم فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ و همچنین قبولی ۱۳۰۰ نفر در دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد نشان از کیفی بودن و ظرفیت این دانشگاه در توسعه مباحث فناورانه در کشور دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین مشکل کشور در بحث کارآفرینی و اشتغال است و دانشگاه پیام نور با حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان، بیش از پیش در فرآیند تبدیل دانائی به دارائی تلاش می کند و افتتاح این مراکز و همچنین ثبت ۳۹ شرکت دانش بنیان در دانشگاه پیام نور، تنها بخش کوچکی از آن است.
رئیس دانشگاه پیام نور همچنین ضمن اعلام خبر انعقاد تفاهم نامه ۱۵ میلیارد ریالی این دانشگاه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جریان این مراسم، به انجام ۲۲۵ مورد فعالیت کارآفرینی در سال گذشته در پیام نور اشاره کرد و افزود: کمک های دولت و سازمان هایی همچون معاونت علمی و فناوری می تواند در سرعت بخشیدن به بحث کارآفرینی و اشتغال در کشور مؤثر واقع شود.
وی خاطر نشان کرد: ۱۸۰ قرارداد به ارزش بیش از ۱۴۲ میلیارد ریال توسط این شرکت ها به ثبت رسیده است.
رستمی ابوسعیدی در پایان مهم ترین محورهای دانش بنیان مورد حمایت دانشگاه پیام نور را انرژی های تجدید پذیر، بازیافت، انرژی خورشیدی و تولید محتوا عنوان کرد و از اقدامات ارزشمند دولت یازدهم در حوزه کارآفرینی و حمایت از اقتصاد دانش بنیان تقدیر کرد.
گفتنی است، سه مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور در استان های تهران، خراسان رضوی و فارس با حضور دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی؛ رئیس دانشگاه، علیرضا دلیری؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فداکار؛ مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی معاونت علمی و فناوری و تنی چند از معاونین و اعضای علمی دانشگاه پیام نور در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر