پیوندها
1394/4/2 سه‌شنبه
ثوری مدیرکل اداره ورزش جوانان استان سیستان و بلوچستان:
از میزبانی دانشگاه پیام نور برای مسابقات ورزشی حمایت می کنیم.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، جلسه هم اندیشی مدیران تربیت بدنی ادارات استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در محل سالن اجتماعات مجموعه ورزشی 17 شهریور برگزار گردید.
هادی پیری جوان مدیر تربیت بدنی دانشگه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری میزبانی چند مسابقه ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور را در برنامه داریم، و با توجه به برگزاری و استقبال از برگزاری اولین جشنواره ورزش های بومی محلی که با موفقیت کامل در اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان برگزار شد، با انگیزه بیشتر میزبانی سایر مسابقات ورزشی را در دستور کار قرار داده ایم.
حسین ثوری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: از تمام فعالیت هایی که به پیشرفت ورزش استان کمک کند، حمایت می کنیم.
وی افزود: با توجه به سابقه درخشان دانشگاه پیام نور و وسعت و گستردگی آن در سطح کشور، خرسندیم که دانشگاه پیام نور نیز در این راستا گام برداشته و در برگزاری این مسابقات همکاری خواهیم نمود.
گفتنی­ست : امسال میزبانی مسابقات ورزشی جام رمضان در رشته های فوتسال، کبدی،و مسابقات دارات بانوان کارکنان اداری شهرستان زاهدان با دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر