پیوندها
1394/5/28 چهارشنبه
رئیس بخش الهیات و علوم اسلامی دانشگاه پیام نور خبر داد:
تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی «نسبت دین و اخلاق» تا 5 شهریورماه

.

 

دکتر علم الهدی رئیس بخش الهیات و علوم اسلامی دانشگاه پیام نور و دبیر علمی همایش ملی «نسبت دین و اخلاق» از تمدید مهلت ارسال مقالات این همایش تا 5 شهریور ماه خبر داد و گفت: همایش ملّی نسبت دین و اخلاق در مورخ 8 مهرماه 1394 در مشهد برگزار خواهد شد و متعاقباً در روز 9 مهر ماه نیز نشست سراسری استادیاران و دانشیاران بخش الهیات و علوم اسلامی برگزار می شود.
وی با اشاره به محورهای همایش گفت: این همایش در محورهای ؛ دیدگاه عارفان و فیلسوفان مسلمان پیرامون نسبت شرع و اخلاق، دیدگاه احادیث و روایات پیرامون نسبت دین واخلاق، دیدگاه قرآن پیرامون نسبت دین و اخلاق، رابطه دین و اخلاق در ادوار مختلف تمدن اسلام، رابطه حقوق و اخلاق و رابطه فقه و اخلاق برگزار خواهد شد.
دکتر علم الهدی از همه اساتید و صاحبنظران دعوت کرد مقالات خود را در محورهای ذکر شده همایش به آدرس Iscconferences.ir/khpnu ارسال نمایند.
وی با تاکید بر اینکه ارسال مقالات صرفاً باید به صورت الکترونیکی و از طریق سایت یادشده باشد، گفت: به مقالاتی که به صورت فیزیکی و پستی ارسال می شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
دبیر علمی همایش با اشاره به تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه گفت: تاکنون 150 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که با توجه به بررسی کمیته داوران، مقالات شایسته تقدیر انتخاب شده و به صورت الکترونیکی چاپ می شوند.
وی تصریح کرد: از بین مقالات شایسته تقدیر، 5 مقاله به صورت شفاهی در همایش ارائه خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر