پیوندها
1394/7/1 چهارشنبه
پیام تبریک ریاست دانشگاه پیام نور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
درود و تبریک خالصانه را به تمامی دانشجویان دانشگاه تقدیم می نمایم

.

دکتر سرلک در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان ورودی جدید تبریک گفت.
متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور بدین شرح است:

«شروع سال تحصیلی و بهار علم و دانش در سالی که با تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت آغاز شد را به فال نیک می گیریم. دانشگاه پیام نور نیز به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی، خود را خدمتگزار مردم به ویژه دانشجویان که مهم ترین آینده ساز میهن اسلامی هستند، دانسته و در ارائه خدمات مطلوب آن طور که شایسته و در شان جوانان این مرز و بوم است از هیچ کوششی دریغ نخواهدکرد. در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیز ، درود و تبریک خالصانه خود را به تمامی دانشجویان توانمند و خلاق دانشگاه پیام نور به ویژه دانشجویان ورودی جدید که با شوق کسب علم و دانش به عرصه مقدس دانشگاه گام نهاده اند، تقدیم می نمایم.
آنچه دانشجویان را در مسیر کسب علم، پژوهش، تکریم و فعالیت های فرهنگی ترغیب می نماید، حرکت هدفمند دانشگاه و مراکز آموزش عالی به سوی شکوفایی، بالندگی و تبیین ارزش های اسلامی است و قطعا دانشگاه پیام نور که در سراسر کشور افتخار خدمت به دانشجویان را دارد، می تواند در اشاعه علم و فرهنگ و پژوهش پیشگام باشد.
جای بسی سعادت است که بتوانیم در راستای اهداف دولت تدبیر و امید و با حضور شما دانشجویان عزیز و توانمند این مرزو بوم، سهمی والا در تحقق بخشی اهداف نظام آموزش عالی کشور در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشته باشیم. تامین فضای پر از آرامش، همدلی، همزبانی و تکریم در دانشگاه پیام نور مهم ترین وظیفه و مسئولیت ماست. امیدواریم شما دانشجویان عزیز نیز با تلاش و کوشش مضاعف ما را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد و پیشرفت چشمگیر در عرصه های علمی و بین المللی یاری رسانید.»

محمد علی سرلک
مهرماه 1394

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر