پیوندها
1396/2/31 یکشنبه
دکتر اویسی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان :
روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور به مناسبت هفته روابط عمومی نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی مسئولین روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در سالن کنفرانس ستاد استان برگزار گردید

 دکتر اویسی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن تبریک حضور حماسی مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت گفت : روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان است  که ارتباط های درون سازمانی و برون سازمانی را ارزیابی و مدیریت می کند.انتخابات اخیر قدرت روابط عمومی و رسانه و استفاده از فضای مجازی را به وضوح نمایش داد.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته روابط عمومی گفت : نقش و جایگاه روابط عمومی در هر سازمان به عنوان رکن اصلی جهت دستیابی به اهداف و پیشرفت یک نقش بی بدیل است.

وی افزود: هدف ما رسیدن به قطب آموزش عالی در جنوب شرق کشور می باشد که هر مرکز و واحد می بایست در این خصوص تلاش مضاعفی نشان داده و دست  در دست هم به این هدف برسیم، و این امر بدون روابط عمومی فعال در همه زمینه ها امکان پذیر نمی باشد.

دکتر اویسی در  پایان گفت: پورتال و استفاده از بستر فضای مجازی باید در سال جدید در مراکز و واحدها بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

احمد حشمت نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان نیز گفت: امروزه از روابط عمومی به عنوان صنعت روابط عمومی یاد می شود، صنعتی که در عصر ارتباطات قرار دارد و روز به روز پیشرفته تر می شود.

وی در ادامه گفت : بدون روابط عمومی فعال رسیدن به اهداف، برای یک سازمان یک آرزوی بد بوده و میسر نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت : روابط عمومی یک علم است و مدیریت روابط عمومی نیز شیوه صحیح استفاده از علم، در واقع هنر مدیر استفاده از روش های علمیست.

حشمت نژاد با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در هر سازمان گفت : تبیین اهداف درون سازمان و برون سازمان نیازمند چهار رکن اصلی روابط عمومی " تحقیق و تحلیل، برنامه ریزی، ارتباطات و ارزیابی و سنجش " می باشد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فضای مجازی نیز گفت : استفاده از این پتانسیل بسیار خوب کمک بزرگی به روابط عمومی خواهد نمود لذا همکاران در استفاده بهینه و صحیح ان باید تلاش نمایند.

گفتنی است در ادامه نشست کارگاه آموزشی اصول روابط عمومی با ارائه آقای الله یار فیروزی بیگی عضو هیات علمی گروه مدیریت بازرگانی، صورت پذیرفت و در پایان ضمن ارزیابی عملکرد سال گذشته مراکز و واحدها و تقدیر و تشکر برنامه راهبردی اداره روابط عمومی دانشگاه در سال ٩٦ تشریح گردید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر