پیوندها
1395/9/16 سه‌شنبه
طی مراسمی در دانشگاه پیام نور مرکز زابل ؛
نخستین آیین دانش آموختگی 85 دانش آموخته این دانشگاه برگزار شد

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تبریک به دانش آموختگان گفت: شیوه های متنوع آموزشی در دانشگاه پیام نور را وجه تمایز این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها دانست و قبولی بیش از هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور را در دانشگاه تهران و 30 هزار نفر در موسسات آموزش عالی زیر مجموعه وزارت علوم را دلیلی بر بالا بودن سطح دانش دانشجویان دانشگاه پیام نور عنوان کرد.
مهندس سیاسر مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز زابل نیز در این مراسم گفت : دانش آموختگی پایان یک مرحله از زندگی هر دانشجو و سرآغاز رشد و شکوفایی و بازدهی دانش آن دانشجو در جامعه و شروع خدمت رسانی و همچنین آمادگی جهت ادامه تحصیل برای طی کردن پله های ترقی می باشد.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموختگان افزود: رویکرد دانشگاه پیام نور کارآفرینی و پژوهش محور می باشد لذا دانش آموختگان ارتباط خود را با دانشگاه قطع نکنند و دانشگاه پیام نور مرکز زابل از تمام ایده ها و تجربیات استفاده خواهد نمود.
گفتنی است : اجرای نمایش طنز، موسیقی و شعرخوانی از برنامه های این مراسم بود و در پایان نیز ضمن قرائت سوگندنامه به دانش آموختگان تندیس و لوح یادبود اهدا شد.
گفتنی است اولین آیین دانش آموختگی 85 دانش آموخته دانشگاه پیام نور مرکز زابل با حضور جمع کثیری از مسئولین شهری و استانی، اساتید، کارکنان دانشجویان و خانواده های دانشجویان در سالن همایش دانشگاه پیام نور مرکز زابل و با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر