پیوندها
1394/6/29 یکشنبه
برگزاری آیین بزرگداشت شهدای غواص در دانشگاه پیام نور
دکتر نجفی: دفاع مقدس و جهاد مستمر علمی سرلوحه ما قرار گیرد

.

آیین بزرگداشت یاد یکصد و هفتاد و پنج شهید غواص و شهید مدافع حرم، احمد حیاری دانشجوی بسیجی دانشگاه پیام نور و افتتاح دبیرخانه دائمی ایثار و شهادت دانشگاه پیام نور برگزار شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این مراسم با تاکید بربیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد مستمر علمی در عرصه های علم و فناوری گفت: دفاع مقدس باید سرلوحه ما در عرصه های دفاع، سازندگی، سیاست، اقتصاد، هنر، علم و فناوری قرار گیرد.
دکتر نجفی این مراسم را فرصت مغتنمی برای دانشگاه پیام نور دانست و اظهار داشت: با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای عرصه علم و فناوری در جهت آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر کشور گام بر می داریم.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور در عرصه های علمی و فرهنگی، افتخارات بزرگی برای کشور به ارمغان آورده است، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور دارای دانشجویان بسیجی، فرهنگی و مذهبی است که همواره برای دانشگاه افتخار می آفرینند .
وی ابراز امیدواری کرد: با تبیین فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت در همه عرصه ها به ویژه عرصه علم و فناوری بتوانیم ضمن همدلی و همزبانی به پیشرفت های چشمگیری نائل شویم.
گفتنی است در این مراسم ، دکتر نجفی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، دکتر علیپور معاون فناوری و پژوهشی، دکتر حسینی معاون اداری، مالی و عمرانی، دکتر اژدر رئیس بسیج اساتید، حجت الاسلام والمسلمین کریمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و لک زایی رئیس بسیج کارکنان ضمن تقدیر از خانواده دانشجوی شهید دانشگاه پیام نور «احمد حیاری» ، یاد آن شهید گرانقدر را گرامی داشتند.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر