پیوندها
1395/6/4 پنجشنبه
پیام ریاست دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان بمناسبت هفته دولت و روز کارمند

.





ماهیت کارمند خدمت است.

                                     مقام معظم رهبری( مدظله العالی)

هرصبح به امید روزی پرتلاش بر می خیزی و گام در مسیر خدمت رسانی و تلاش می نهی. تو خود خوب میدانی که چه گره های بزرگی از مشکلات مردم با دست و قلم تو باز می شود. ثانیه ها، دقیقه  می شوند و دقیقه ها، ساعت. تا آن همگام که صدای اذان تو را به خود می آورد. اصلا متوجه نمی شوی که چگونه گذشت. روز به نیمه رسیده و تو روز خود را با خدمت  به خلق گذرانده ای. مهیای نماز می شوی با قلبی آرام و خرسند از یاری رساندن به هموطنت. بدان دعای خیر او پشتوانه توست، ای کارمند.

شهید رجایی:  "باید مغزهای خود را از اینکه تنها مستخدم دولت باشیم و پشت میز بنشینیم خالی کنیم و برگردیم به اینکه، انسانیت انسان در رابطه با کار به وجود می آید. انسان می تواند به وسیله کاری که انتخاب می کند خالق خود باشد"

هفته دولت، یادآور شهادت دو معلم بزرگ "رجایی و باهنر" می باشد. دو آموزگار وارسته که پیشه شان انسانیت و اخلاص بود. دولتمردانی که ناب ترین الگوهای خدمتگزاری را با جوهره ایمان و اخلاص به جامعه بشری عرضه کرده اند و خود الگویی شدند برای مسئولین و خدمتگزاران این نظام مقدس .

چهارم شهریور مصادف است با روز کارمند و  این روز فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از انسان های شایسته ای که با تلاش و خدمت صادقانه همراه با تعهد خالصانه در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند و هدفشان چیزی جزء خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار نیست.

آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. کار و فعالیت کارمندان به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است.

اینجانب این روز را به همه همکاران گرانقدر دانشگاه پیام نور تبریک گفته و از خداوند متعال برای همه آنان آرزوی بهروزی وموفقیت دارم. امید است همه اعضای این خانواده بزرگ با همدلی و همراهی هرچه بیشتر، در راستای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه گام برداریم.


دکتر عباس اویسی

95/06/04




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر