پیوندها
1395/2/27 دوشنبه
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خبر داد:
برگزاری کارگاه های آموزشی تولید محتوای الکترونیکی در سراسر کشور

.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از برگزاری کارگاه های آموزشی تولید محتوای الکترونیکی در نقاط مختلف کشور خبر داد.
دکتر ابوالفضل فراهانی در حاشیه جلسه شورای آموزشی دانشگاه پیام نور با تاکید بر ضرورت برگزاری کارگاه های آموزش تولید محتوای الکترونیکی برای اعضای هیات علمی اظهار داشت: با توجه به رسالت دانشگاه پیام نور مبنی بر توسعه آموزش های مبتنی بر فناوری اطلاعات ضرورت دارد هر چه سریع تر جهت آماده سازی و افزایش محتواهای الکترونیکی اقدام شود.
وی با عنوان اینکه آشنایی کم اعضای هیئت علمی با فرآیند و شیوه تولید محتوای الکترونیکی مهم ترین مانع در فرایند تولید محتواست، افزود: در این راستا معاونت آموزشی کارگاه های آموزشی تولید محتوای الکترونیکی را ویژه اعضاء هیئت علمی برگزار می کند.
دکتر فراهانی ضمن دعوت از اعضای هیئت علمی جهت شرکت در این کارگاهها گفت: این کارگاه به صورت منطقه ای برگزار می شود، بدین نحو که یک استان معین به عنوان میزبان و چند استان همجوار به عنوان میمهان در این کارگاه ها شرکت می کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی با اشاره به اصلاح آیین نامه فعالیت های علمی تاکید کرد: با توجه به گرایش دانشگاه به سمت ماموریت اصلی خود، شاخص های ترفیع و ارتقاء اعضای هیئت علمی نیز باید تغییر کند به نحوی که اعضای هیات علمی در جهت ارتقای توانایی خود در زمینه تولید محتوای الکترونیکی و تدریس الکترونیکی اهتمام ورزند.
وی در پایان با عنوان اینکه برای شرکت کنندگان در این کارگاهها گواهی صادر خواهد شد، گفت: کلیه مراکز و واحدها موظفند وسیله ایاب و ذهاب اعضای هیئت علمی را برای حضور در این کارگاه ها تامین نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر