پیوندها
1396/3/3 چهارشنبهمدیرکل امور استانها و هماهنگی دانشگاه پیام نور :
توسعه تحصیلات تکمیلی و رشته های مورد نیاز دانشگاه پیام نور مرکز چابهار در طرح توسعه سواحل مکران

.


            
    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر درینی، مدیرکل امور استانها و هماهنگی دانشگاه پیام نور به همراه دکتر اویسی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از دانشگاه پیام نور مرکز چابهار بازدید کردند. دکتر درینی طی این بازدید گفت: با توجه به اینکه توسعه سواحل مکران طبق فرمایش مقام معظم رهبری اهمیت بسزایی دارد و همچنین  در دستور کار دولت محترم تدبیر و امید نیز قرار دارد، لذا وظیفه ما دانشگاهیان آماده سازی نیروهای آموزش دیده و تحصیل کرده مرتبط با مشاغل مورد نیاز بومی برای این منطقه می باشد.
وی ضمن برشمردن مزایای منطقه آزاد و تجاری و توسعه فیزیکی و عمرانی دانشگاه پیام نور مرکز چابهار افزودند: این مرکز امروز دارای نیروهایی با پتانسیل بالا از لحاظ آموزشی و پژوهشی می باشد و باید درکنار این مزیت  در اسرع وقت با تکمیل پروژه های عمرانی و توسعه آنها زمینه رشد روز افزون این مرکز و مراکز مشابه چابهار را فراهم سازیم . دکتر اویسی، رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان نیز ضمن اشاره به اقدامات موثر یکساله اخیر و موفقیت ها و توسعه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان و بویژه مرکز چابهار  گفت:  با توجه به شرایط بومی منطقه و نیاز جوانان، سال گذشته با کمک ویژه هیات رییسه دانشگاه موفق به افتتاح چندین طرح عمرانی بسیار خوب، تاثیر گذار و ماندگار شدیم که سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور چابهار نیز یکی از آنها بود.
وی افزود: در جهت محقق شدن اهداف سازمان تمامی تلاشمان را می کنیم تا از لحاظ فیزیکی نیز دانشگاهی کاملا مدرن و به روز داشته باشیم .
دکتر اویسی گفت : طرح تبدیل دانشگاه پیام نور چابهار به مرکز بین المللی و توسعه تحصیلات تکمیلی در دستور کار این استان قرار دارد که انشاله با کمک مسئولین محترم بزودی به نتایج خوبی در این  زمینه خواهیم رسید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر