پیوندها
1397/3/9 چهارشنبهطی مراسمی در استانداری سیستان و بلوچستان :
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به عنوان عضو اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

.


                            به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، جلسه انتخاب و تشکیل هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان برای نخستین بار در این استان با برگزاری انتخابات در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار گردید.
جواد سالارزهی مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با تشریح ساز و کار تشکیل هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان گفت: دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی ها در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت در سطح ملی، استانی و بین المللی، افزایش کارآمدی روابط عمومی ها، ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها و تدوین چارچوب روش های مناسب و هماهنگ اطلاع‌رسانی، نظرسنجی، ارتباطات مردمی و تبلیغات از مهمترین اهداف و وظایف این شورا است.
در این جلسه انتخابات تعیین هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها برگزار شد و ۷ نفر از مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان به عنوان اعضای این هیأت انتخاب شدند.
گفتنی است؛ هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها شامل ۹ نفر می باشد که استاندار به عنوان رییس شورا و مدیر کل روابط عمومی استانداری به عنوان دبیر شورا دو عضو ثابت این شورا بوده و هفت نفر دیگر به وسیله رای مستقیم مجمع عمومی به مدت دو سال انتخاب می شوند.
پس از پایان رای گیری و شمارش آرا به ترتیب مدیران روابط عمومی: مجتبی محرابی جهاد کشاورزی، بهناز خلیلی شرکت شهرکهای صنعتی، میری تعزیرات حکومتی، جلالی اداره کل استاندارد، احمد حشمت نژاد دانشگاه پیام نور، عباسی دانشگاه علوم پزشکی و نورا سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان اعضای اصلی این هیأت رییسه به مدت دو سال انتخاب شدند.






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر