پیوندها
1394/11/7 چهارشنبه
مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور خبر داد:
آغاز ثبت نام بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور

.

 ترابی مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه گفت: ثبت نام بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از اول بهمن سال جاری آغاز شده و دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس http://pnuquran20.ir در این رویداد بزرگ قرآنی دانشگاه ثبت نام نمایند.
ترابی افزود: بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور دارای 6 بخش شفاهی، کتبی هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری و 36 رشته می باشد که این تنوع و گستردگی رشته ها امکان مشارکت دانشجویان با هرگونه ذوق و علاقه و استعداد را فراهم می نماید.
وی همچنین اضافه کرد: مسابقه در بخش شفاهی به صورت حضوری در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در دیگر بخشها به صورت غیرحضوری و به صورت سراسری برگزار خواهد شد و برگزیدگان این رشته ها به عنوان نمایندگان دانشگاه پیام نور در سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که در سال آینده به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.
دبیر بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در پایان به زمان بندی مراحل مختلف این جشنواره اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی این جشنواره در سطح مراکز و واحدها در اسفندماه سال جاری، مرحله استانی در کلیه مراکز استانی اردیبهشت ماه سال 95 و مرحله کشوری این جشنواره در شهریور ماه سال 95 به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر