پیوندها
1395/6/4 پنجشنبه
افتتاح سه پروژه در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت : تعداد سه پروژه در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید .

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان نشست مطبوعاتی  ریاست دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه صبح امروز در محل سالن کنفرانس ساختمان استان این دانشگاه برگزار شد .

اویسی در ابتدا  ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از همراهی رسانه ها در اطلاع رسانی عملکرد ها و خدمات دولتی به مردم، گفت: دانشگاه پیام نور از دانشگاه های شاخص کشور ماست و سابقه فعالیت آن به دوره قبل از انقلاب اسلامی بر می گردد .

وی ضمن اشاره به برخورداری دانشگاه پیام نور از رتبه اول کیفیت آموزشی کشور افزود : تعداد 10 مرکز ، 29 آزمایشگاه ، 105 رشته ،حدود 15 هزار دانشجو ،650 استاد و مدرس از جمله ظرفیت های دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان می باشد .

ریاست دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد :این دانشگاه شرایط تحصیل برای همه داوطلبان و ورود به دانشگاه را حتی بدون کنکور و از طریق سوابق تحصیلی داوطلبان فراهم آورده است .

وی از افتتاح سه پروژه در دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود : افتتاح کتابخانه دانشگاه پیام نور نیکشهر با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان ، افتتاح سوله ورزشی دانشگاه پیام نور خاش و افتتاح سوله ورزشی دانشگاه پیام نور سراوان که جمع اعتبارات هر دو سوله ورزشی هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و هشتاد میلیون تومان و زیربنای 3630مترمربع می باشد که  از جمله پروژه های در دست اقدام دانشگاه پیام نور در هفته دولت می باشد .

اویسی وجود دانشگاه پیام نور در استان سیستان و بلوچستان را نعمت بزرگی برای مردم عنوان کرد و تصریح کرد : شعاری با عنوان "دانشگاه پیام نور در خدمت توسعه استان " را به عنوان استراتژی خود در این استان مشخص نموده ایم و باید بدانیم که دانشگاه پیام نور بازوی توانمندی برای دولت در سیاست های آموزشی می باشد .

این مسئول مواردی از جمله ، امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی ، پایین بودن شهریه ترمی نسبت به سایر موسسات غیر انتفاهی، امکان استفاده از تخفیف های شهریه برای افراد تحت پوشش نهاد های  اجتماعی ، ارائه مدرک دولتی معتبر و مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه در سراسر جهان ، کسب بالاترین رتبه آموزشی و پژوهشی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ، جایگاه برتر جهانی در حوزه ورزش ، آزمون ها و آموزش های الکترونیکی و از راه دور را از مزایای دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان عنوان کرد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : یکی از پژوهشگران برتر کشور در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان مشغول به کار است و به دلیل حضور این فرد ارزشمند یکی از قطب  های آزمایشگاهی در بحث نانو هستیم

اویسی در خصوص اعتبار مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور  اذعان داشت  : دانشگاه پیام نور تعداد 60 مرکز در خارج کشور دارد و صاحب اعتبار است و تا امروز فارغ التحصیلانی را داشته ایم که به راحتی در آزمون های استخدامی پذیرفته و استخدام شده اند .

وی در پایان با اشاره به کسب رتبه سوم کبدی ساحلی لیگ برتر کشور توسط ورزشکاران دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان ، از برگزاری مسابقات کشوری فوتسال دانشگاه های پیام نور سراسر کشور از تاریخ 23 الی 30 شهریور به میزبانی دانشگاه پیام نور زاهدان خبر داد .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر