پیوندها
1394/10/9 چهارشنبه
برگزاری همایش بزرگ 9 دی در مرکز چابهار
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز چابهار: 9 دی روزی است که مردم انقلابی ایران یکبار دیگر بصیرت سیاسی شان را به رخ جهانیان کشاندند.

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی، روز تبلور عشق دیرینه مردم به خاندان امامت و ولایت و اوج بصیرت حامیان رهبری،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم، همایشی با موضوع نهم دی ماه مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی و با حضور اساتید، دانشجویان، روحانیون، مسولان شهری و  جمعی از مردم در سالن همایش فجر دانشگاه پیام نور مرکز چابهار برگزار شد.
 
امام جمعه شهرستان چابهار در این همایش با اشاره به 9 دی که سند ولایمتداری ملت ایران است، گفت: امروز 9 دی ساگرد حرکت ولایی،انقلابی و مردم غیرتمند در سال 88 است و یکی از یوم الله ها است که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای(مد ظله العالی) 9 دی روز تجلی قدرت خدا بود که همراه با بصیرت به وقت، تجلی ایمان و تبعیت از ولایت بود.
حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی اظهار کرد: 9 دی تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی، به زعامت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، و اهتزاز پرچم رفیع "ولایت مداری در مقابل بدخواهان است.
امام جمعه چابهار در این همایش با اشاره به تهمت تقلب در سال 88، افزود: خیال خام دشمن آن بود که گمان می کردند مسیر دشمن را همراهی خواهند کرد و حال آن که این ملت ملتی ولایی و انقلابی هستند.
 
مرتضی پورملایی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز چابهار نیز گفت: 9 دی روزی است که مردم انقلابی ایران یکبار دیگر بصیرت سیاسی شان را به رخ جهانیان کشاندند و به همه فهماندند که پشت سر ولایت و رهبری شان چون کوه ایستاده اند و نمی گذارند که خطشه ای به انقلاب و نظام وارد کنند.
 
وی افزود: دشمنان اسلام و ایران یکبار دیگر در این روز شکست سختی از مردم ایران خوردند و تمامی هدف هایش را لگد مال نمودند.
 
پورمولایی اضافه کرد : دانشگاه پیام نور و دانشجویان این دانشگاه نیز ضمن گرامی داشت این حماسه بزرگ همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر