پیوندها
1395/1/28 شنبه
استاندار سیستان و بلوچستان:
دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان باید به توسعه ای بیاندیشید که اصلاحگر نگرش ها باشد و سرمایه ایجاد کند .

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، نشست هم اندیشی استاندار سیستان و بلوچستان با سرپرست و روسای مراکز و و واحدهای دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با هدف تبادل نظر در خصوص برنامه های پیش رو در سال ۹۵ سالن جلسات استانداری برگزار شد.
علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:  کارگاه های تسریع گر توسعه ایجاد کنید و به توسعه ای بیاندیشید که نگرش ها را اصلاح کند و سرمایه ایجاد کند و در همگرایی ها زمینه ساز اوج تحمل و بردباری باشد .
مهندس هاشمی خاطر نشان کرد: امسال پیشتازی دانشگاه ها باید با خواسته های مقام معظم رهبری در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی که مهم ترین و محوری ترین اصل منطبق باشد .
وی افزود : مطمینا هیچ محققی ریشه نمیزند مگر ریشه در باور مردم داشته باشد پس اگر میخواهیم این مهم محقق شود، اولین و مهم ترین اصلش اینست که فضا را باز نموده و به گونه ای ایجاد کنید که سرمایه و پشتوانه محکم بومی ماندگار شود.
هاشمی بیان داشت :هیچگونه تفاوتی را از نظر نوع رفتار با انسان برنمیتابیم و به همه به طور یکسان فرصت دهیم تا اقتصاد مقاومتی بتواند این نگاه را به خوبی جلوه دهد و یک نگاه مالکانه عمیق راشکل دهد. 
وی ادامه داد:آسیب شناسی در این بخش از الزامات اقتصاد مقاومتی است که شما در این بخش می توانید آرای خود را به گردش در آورید و امکان سخن گفتن را ایجاد کنید تا احساس زیبای نقش آفرینی برای دانشجویان ایجاد شود و با امید بیشتر به کسب دانش بیاندیشند. 
این مسوول اضافه کرد: ما از دانشگاه پیام نور یک نقد منطبق با زمان و نیاز فردا انتظار داریم. 
علی اوسط هاشمی گفت:ارزش دانش را ضعیف نکنیم ومیل جامعه به بودن در دانشگاه را تقویت کنیم.
استاندار سیستان و بلوچستان: انتظار من ازدانشگاه ها تشکیل کمیته ای است که بتواند دراین فصل از نوآوریو و رسوب زدایی نگاه ها, موثر باشد.وی افزود:استان سیستان و بلوچستان می تواند پیش آهنگ اقتصاد مقاومتی باشد از این رو باید دانشجویان رانسبت به موضع های که آینده در انتظار آن هاست آگاه کنید.

درپایان نیز دکتر اویسی سرپرست دانشگاه پیام نور سیستان بلوچستان نیز گزارش کاملی از فعالیت های انجام شده در سال 94 و برنامه راهبردی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در سال 95 ارائه نمود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر