پیوندها
1394/5/31 شنبه
مدیر کل دفتر تدوین و تولید محتوای آموزشی دانشگاه پیام نور خبر داد :
چهارمین فراخوان تدوین کتب خودآموز درسی، از نیمه دوم مهر ماه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدعلی ابراهیمی مدیر کل دفتر تدوین کتب و تولید محتوای آموزسی دانشگاه پیام نور، با اعلام این خبر گفت: دانشگاه به بیش از 800 عنوان کتاب خودآموز درسی دیگر نیاز دارد، لذا با عنایت به تصویب آیین‌نامه تدوین کتب در شورای دانشگاه، افزایش قابل‌توجه حق‌الزحمه تالیف در هیات امنا و مجوز هیات ممیزه برای اختصاص امتیاز پژوهشی برای این گونه آثار، شرایط مناسبی برای تامین منابع درسی مورد نیاز، با بالاترین کیفیت آموزشی و پژوهشی فراهم شده است.

لذا،چهارمین مرحله فراخوان تدوین کتب خودآموز دانشگاه از نیمه دوم مهرماه 1394 از طریق سامانه تدوین منابع آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتی http://tadvin.pnu.ac.ir  برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اعلام این خبر که در حال حاضر بیش از 1000 عنوان کتب درسی در دست تدوین است، از تمامی اعضای محترم علمی دانشگاه پیام نور و سایر موسسه‌های آموزشی و پژوهشی که حائز شرایط مندرج در آیین‌نامه تدوین کتب دانشگاه (به خصوص ماده 4) هستند، دعوت به عمل آورد تا با مشارکت و ثبت نام در این فراخوان در تدوین کتب درسی خودآموز، دانشگاه را همراهی نمایند.

برای دریافت آیین نامه تدوین کتب خودآموز درسی دانشگاه اینجا را کلیک کنید

.

مدیر کل دفتر تدوین و تولید محتوای آموزشی دانشگاه، از برگزاری فراخوان چهارم تدوین کتب خودآموز درسی، از نیمه دوم مهر ماه 1394 خبر داد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر