پیوندها
1394/5/28 چهارشنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:
ثبت نام بیش از 4 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت کارمندان و اساتید دانشگاه پیام نور

.


دکتر کریم نجفی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از ثبت نام بیش از 4 هزار نفر در جشنواره قرآن و عترت کارمندان و اساتید دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این جشنواره برای اولین بار به صورت مستقل در بخش دانشجویی و ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار می شود.
وی افزود: تاکنون 4 هزار و9 نفر برای شرکت در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد ، 630 نفر از اعضای هیئت علمی، یک هزار و 400 نفر از اساتید مدعو و یک هزار و 961 نفر از کارمندان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور هستند.
وی با عنوان اینکه، از مجموع ثبت نام کنندگان در این جشنواره 2 هزار و 386 نفر آقا و یک هزار و 622 نفر خانم هستند، افزود :از این تعداد، 865 در بخش شفاهی، 3598 نفر در بخش کتبی و 614 نفر در بخش پژوهشی اعلام آمادگی کرده اند .
دکتر نجفی همچنین با اشاره به محورهای همایش اظهار داشت: محورهای بخش پژوهشی این جشنواره شامل؛  قرآن و عترت، قرآن و عترت همدلی و همزبانی، قرآن و عترت وحدت اسلامی، قرآن و عترت اقتصاد مقاومتی، قرآن و عترت مهندسی فرهنگی و سوره شناسی قرآن کریم است که محور سوره شناسی قرآن کریم با 10 موضوع به عنوان بخش ویژه پژوهشی جشنواره قرآن و عترت کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است.
گفتنی است مرحله استانی نوزدهمین جشنواره قرآن و اساتید دانشگاه پیام نور در 31 استان در حال برگزاری است و مرحله کشوری نیز در شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر