پیوندها
1397/2/17 دوشنبهرییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان
نخستین شورای کار آفرینی سال 97 در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان برگزار شد

.



             به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نخستین شورای کار آفرینی و ارتباط با صنعت در سال 97 با حضور روسای مراکز و واحدها و اعضای هیأت علمی و محوریت دانش افزایی کارآفرینی در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان برگزار گردید.
رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در این جلسه با طرح موضوع و تعیین سطح اهمیت موضوع کارآفرینی به تبیین جایگاه فرایند کارآفرینی و همچنین رسالت دانشگاه در این حوزه پرداخت.
دکتر اویسی در ادامه گفت: امکانات، تعهد، انگیزه و آمادگی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان برای حمایت از هر گونه فعالیت علمی و عملی در زمینه کارآفرینی دانشجویی و اعضای علمی و همچنین پیش نیازها و پیش شرط ها در این حوزه مهیا می باشد.
وی افزود : تقویت بخش ارتباط با صنعت و کارآفرینی از مهمترین برنامه های سال 97 دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان است.
در ادامه جلسه دکتر شیبانی امین مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه گزارش مربوط به فعالیت های سال گذشته دانشگاه را در حوزه ارتباط با صنعت و کارآفرینی، برنامه های پیشنهادی سال 97 جهت بحث و تبادل نظر در جلسه را مطرح نمودند.
در پایان روسای مراکز و واحدها و اعضای علمی تعهد و آمادگی خویش بر هماهنگی و همکاری در این زمینه را اعلام داشته و از عزم جدی و گروهی دانشگاه در این حوزه استقبال نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر