پیوندها
1395/2/8 چهارشنبه
فرماندار شهرستان سرباز:
بکارگیری 80 درصد از دانش آموختگان بومی دانشگاه پیام نور واحد راسک در مشاغل اداری شهرستان سرباز

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، فرماندار شهرستان سرباز با بیان این مطلب که در زندگی بشر هیچ بخشی مهم تر از علم و دانش نیست، اظهار داشت: یکی از شاخص های توسعه در هر منطقه وجود مراکز آموزش عالی در آن محل است که می تواند به ارتقای سطح دانش مردم کمک بسیاری بکند.
وی ادامه داد: تحصیل، علم و دانش به شکوفایی بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یک کشور کمک زیادی می کنند و دانشگاه ها به عنوان یک قطب بسیار مهم و موثر در شکل گیری تصمیم های علمی و فرهنگی هستند.
حمید الدین یوسفی با تاکید بر تسریع در روند ساخت ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان افزود: در بازدیدی که از مراحل ساخت این دانشگاه داشتیم هماهنگی های لازم برای سرعت بخشیدن به مراحل پایانی کار انجام شد تا با مساعدت سازمان مرکزی، مسئولان و خیرین شهرستانی ساخت این پروژه تا پایان شهریور ماه سال جاری به پایان برسد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: فراهم آوردن امکانات و شرایطی برای دانشجویان به عنوان آینده ‌سازان کشور، ما را برآن داشت با عزمی راسخ برای افتتاح این دانشگاه گام برداریم تا سال جدید تحصیلی با افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور واحد راسک ، شرایط ایده‌آل آموزشی را برای دانشجویان این منطقه از استان ایجاد کنیم.
یوسفی بیان کرد: بیش از 80 درصد از نیروهای استخدامی ادارات و آموزش و پرورش در شهرستان سرباز مربوط به دانش آموختگان دانشگاه پیام نور واحد راسک بوده و این نشان از اهمیت زیاد این واحد آموزشی در شهرستان دارد که موفق شده است با آموزش نیروی متخصص، بخصوص در بخش بانوان پشتوانه محکمی برای بخش آموزشی سرباز باشد.
وی با اشاره به افتتاح دیگر مراکز دانشگاهی شهرستان سرباز، گفت: افتتاح دو دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در سرباز و پیشین در دو سال گذشته نشاندهنده حرکت روبه جلوی بخش آموزش عالی شهرستان است.
گفتنی ست شهرستان راسک به مرکزیت سرباز از توابع جنوبی استان سیستان و بلوچستان بوده و دانشگاه پیام نور واحد راسک تنها مرکز آموزشی عالی این شهرستان می باشد و در حال حاضر 788نفر دانشجو دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر