پیوندها
1394/12/8 شنبه
قائم مقام ریاست دانشگاه پیام نور در جلسه معارفه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی:
روند توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی با شتاب بیشتری ادامه یابد

.

 

دکتر اکبری گفت: روند ارتقا و بهبود کیفیت آموزشی و همچنین توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور اتفاق بزرگی است که امیدواریم در دوره معاونت دکتر فراهانی با شتاب بیشتری ادامه یابد.
قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور در جلسه معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه افزود: فعالیت های اجرایی، مشکلات و سختی های خود را دارد که باید با صبر، صداقت و تلاش فراگیر و همه جانبه نسبت به رفع مسائل و مشکلات اقدام نماییم .
وی ضمن قدردانی از زحمات دکتر جمالزاده و قبول مسئولیت از سوی دکتر فراهانی اظهار داشت: همه ما باید در فعالیت های اجرایی به گونه ای عمل کنیم که در زمان تحویل پست اجرایی کارنامه ای مملو از موفقیت های چشمگیر ارائه دهیم.
دکتر اکبری در پایان یادآور شد: دانشگاه پیام نور از تجربیات ارزنده و دانش و توانمندی های تمامی مدیران مجموعه خود کماکان بهره خواهد برد.
دکتر جمالزاده:
آموزش، رکن اصلی دانشگاه پیام نور است
دکتر جمالزاده با عنوان اینکه آموزش رکن اصلی دانشگاه پیام نور است، اظهار داشت: در حوزه آموزش اگر برنامه های متنوع داشته باشیم می توانیم بسترهای ارتقا را فراهم کنیم.
وی افزود: بخش آموزش دانشگاه نیازمند برنامه های عملی و جدی است و در شرایطی که کل دانشگاه های کشور با مشکل کمبود دانشجو مواجه هستند، در صورتی که دانشگاه برنامه های جامع و عملی نداشته باشد، دچار مشکل جدی خواهد شد.
گفتنی است، طی حکمی از سوی دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور دکتر فراهانی به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور منصوب شد.
در حکم وی آمده است: امید است با استمداد از عنایات حق تعالی ، درایت و تدبیر و بهره مندی از همکاران ارجمند، در راه تحقق اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و موید باشید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر