پیوندها
1396/1/15 سه‌شنبهدیدار نوروزی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با همکاران:
دیدار نوروزی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با همکاران:

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر اویسی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در دیدار نوروزی با همکاران ستاد استان و مرکز زاهدان گفت: امیدوارم سال 1396 برای همه هم وطنان خصوصا خانواده دانشگاه پیام نور سالی سرشار از موفقیت و سرافرازی باشد.
دکتر اویسی با شاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته گفت: سال 1395 برای دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان سالی پربار بود، اضافه شدن دورشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد مرکز زاهدان، افتتاح و بهره برداری از 19هزار مترمربع فضاهای آموزشی، فرهنگی و اداری کارنامه قابل قبولی در بخش عمرانی بود، همچنین فعالیت های پژوهشی و برگزاری همایش ملی شرکت های دانش بنیان و موفقیت های چشم گیر دانشجویان در فعالیت های ورزشی نیز بسیار دلگرم کننده بود.
رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال 1396 با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید تلاش کنیم تا این امر محقق گردد، حمایت از تولید کالای ایرانی و همچنین خرید کالای صرفا ایرانی در این راستا به عنوان اولین گام می تواند کمک بزرگی به عرصه تولید کشور نماید.
دکتر اویسی در ادامه گفت : دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به عنوان رکن اصلی آموزش کشور می تواند با برگزاری دوره های مهارتی در کنار تحصیل دانشجویان زمینه اشتغال جوانان این مرزو بوم را فراهم نماید و ما به سهم خودمان این امر را در اولویت کاری خویش قرار خواهیم داد.
وی افزود : تمامی مدیران و روسای مراکز دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در سال 1396 باید شعار پژوهش، نوآوری و تکریم را سرلوحه کار خویش قرار داده و برای ارائه خدمات شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزند.
دکتر اویسی در پایان گفت: با توجه به پیشرو بودن انتخابات ریاست جمهوری و هم چنین انتخابات شورای شهر و روستا از همه همکاران جهت شرکت حداکثری و ثبت حضوری ماندگار در تاریخ دعوت نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر