پیوندها
1394/7/1 چهارشنبه
پیام ریاست دانشگاه پیام نور به مناسبت هفته دفاع مقدس
دکتر سرلک در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

.

متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور بدین شرح است:
«دفاع مقدس» رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان و شهید پرور ایران است. 31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های 8 سال دفاع از کیان و آب و خاک نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.
تقارن این ایام در سالی که به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده با آغاز سال تحصیلی جدید یک تقارن زیبا و پربرکتی است و امید است که تمامی دانشگاهیان به ویژه دانشگاهیان پیام نور بتوانند ضمن تعهد به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در جهت اهداف نظام و دولت تدبیر و امید گام برداشته و با همدلی، همزبانی و پیشگامی در عرصه های علم ، فناوری و پژوهش، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس نمایند.
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی پیام نور، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را که نمونه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از آرمان های امام راحل(ره) ، مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه است، خدمت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم شریف ایران و همه ایثارگران عزیز ، خانواده های محترم و معزز شهدا و نیز دانشگاهیان تبریک عرض می نمایم.
امید است که با تقویت روحیه جهاد و ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه همیشه مایه سربلندی ایران اسلامی در بین جامعه جهانی فراهم گردد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر