پیوندها
1396/9/4 شنبه
پیام تبریک رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت شکست داعش

.



                      در پی اعلام شکست نیروهای تکفیری صهیونیستی داعش در منطقه، رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان طی پیامی این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و امت شهید پرورتبریک گفت.
بنابر گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در این پیام ضمن ابراز خرسندی از پیروزی محورمقاومت به رهبری و فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر جبهه تکفیر آمده است؛ این پیروزی بزرگ که با جانفشانی های فداکارانه رزمندگان جان برکف در جبهه مقاومت حاصل شد، نشان داد؛ اتحاد امت مومن قادر خواهد بود هرگونه توطئه دشمنان اسلام ناب را در نطفه خفه سازد.
رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن  قدردانی از رشادتها و ایثارگری های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره دهها شهید مبارزه با داعشیان وابسته به جبهه تکفیری و صهیونیسم گرامی داشته و برای آن پیشتازان عرصه جهاد و شهادت آرزوی غفران و علو درجات شده است.
عباس اویسی در این پیام ابراز امیدواری کرده است؛ با پیروزی های رزمندگان مقاومت در برابر وابستگان به استکبار جهانی،سرزمین های اسلامی بیش از گذشته شاهد آرامش ، ثبات و زندگی عزتمند برای مسلمین و پیروان سایر ادیان الهی باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر