پیوندها
1395/3/3 دوشنبه
مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور:
دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان قطب ورزش کبدی کشور است.

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور, دکتر نصیر زاده استان سیستان و بلوچستان را مرکز کبدی کشور دانست و افزود: علاقه و فعالیت دانشجویان و مردم  استان و همچنین فعالیت   تربیت بدنی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان, سبب شد تا این دانشگاه را به عنوان انجمن کبدی دانشگاه پیام نور کشورانتخاب نماییم .

وی افزود: هدف از انتخاب مرکز زاهدان به عنوان میزبان مسابقات فوتسال شهریور ماه را نیروی جوان موجود در استان و شور و انگیزه وصف ناپذیر دانشجویان دانشگاه های پیام نور سیستان و بلوچستان دانست .

وی در خصوص واگذاری انجمن کبدی دانشگاه پیام نور به زاهدان گفت : حمایت از انجمن کبدی دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان ادامه خواهد  داشت همچنین طی جلسات برگزار شده با روسای انجمن ها هماهنگی هایی در خصوص اعزام برون مرزی تیم کبدی صورت گرفته است که سبب حضور تیم کبدی استان در لیگ برتر خواهد شد.

وی در رابطه با ورزش دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ورزش دانشگاه پیام نور  استان در گذشته فروغ چندانی نداشته و با حضور مدیر تربیت بدنی فعال دانشگاه پیام نور استان و اقدامات ارزشمند ایشان و همچنین علاقمندی مسئولان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان قطعا آینده ورزشی درخشانی برای این دانشگاه خواهد داشت و امیدواریم این روند بیش از پیش ادامه یابد .

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور افزود: کارگاه آموزشی ورزشی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور استان به منظور اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه ورزش در دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان برگزار گردید که حضور ۲۰۰ نفری دانشجویان و اساتید  و ورزشکاران استانی در این همایش نشان دهنده فرهنگ ورزشی بسیار بالای این استان است .

دکتر نصیر زاده در ادامه اضافه کرد: دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در نیمه بالای ورزشی کشور قرار گرفته است و با توجه به توانایی های ورزشی مردم در رشته های کریکت ,کبدی و سپک تاکرا , در تلاشیم تا توجه بیشتری به ورزش این استان شود.

وی در پایان از برگزاری کارگاه های آموزشی در خصوص حرکات اصلاحی ,تغذیه ورزشی و تمرینات مقاومتی در استان خبر داد و گفت در تلاشیم تا این کارگاه ها در سایر شهرهای استان نیز برگزار شود اما به دلیل پراکندگی شهرهای استان و بعد مسافت از اساتید ورزشی دعوت خواهد شد تا در کلاس های آموزشی جهت افزایش سطح معلومات ورزشی و انتقال آموزش های دریافتی به دانشجویان شرکت نمایند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر