پیوندها
1394/5/17 شنبه
پیام تبریک ریاست دانشگاه پیام نور به مناسبت روز خبرنگار
دکتر سرلک رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

.

در متن پیام دکتر سرلک آمده است:
17 مرداد روز خبرنگار، فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس شفاف، صحیح و به موقع اخبار نقش بسزا و تعیین کننده ای در رشد آگاهی مردم ، مسئولین و سازمان‌ها دارد، ضمن اینکه اطلاع رسانی صحیح خدمات مسئولان و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم می آورد.
امروز دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه مولود انقلاب اسلامی و یک دانشگاه مردم نهاد که در اصل پشتوانه آن مردم می باشند، رشد چشمگیری در عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری داشته و شایسته است این تحولات مهم و پیشرفت های چشمگیر با قلم گویای خبرنگاران فرهیخته در سطح ملی و بین المللی انعکاس یابد تا همگان از جایگاه علمی این دانشگاه و کشور عزیزمان ایران مطلع شوند.
از درگاه خداوند متعال برای همه خبرنگاران و زحمت کشان این عرصه که در اعتلا بخشی ایران اسلامی و حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی، با بینشی عمیق می نگارند، توفیق مستمر و روزافزون خواهانم.
محمد علی سرلک
94/5/17

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر