پیوندها
1394/3/10 یکشنبه
امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه پیام نور و سازمان حج و زیارت؛

.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر سرلک در این مراسم ضمن اشاره به ویژگیهای دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور علاوه بر دارا بودن 502 مرکز و واحد در سراسرکشور دارای  12 نمایندگی در خارج از کشور است و  در  64 کشور دنیا دانشجو دارد.

رییس دانشگاه پیام نور در خصوص توانمندیهای دانشگاه پیام نور افزود: این دانشگاه با تکیه بر توانمندیهای 4000عضو علمی خود آمادگی دارد در همه زمینه های آموزشی و پژوهشی و بین المللی همکاری مناسبی با سازمان حج و زیارت داشته باشد.

دکتر سرلک در ادامه ضمن اشاره به کسب رتبه اول کیفیت آموزش در آخرین رتبه بندی ISCگفت : منبع محور بودن دانشگاه پیام نور از ویژگیهای دانشگاه پیام نور است که دلیلی بر کیفیت آموزش در این دانشگاه است و نیز آزمونهای پایان ترم دانشگاه هر کدام در حکم یک کنکور است. 

وی در ادامه در خصوص سازمان حج و زیارت گفت: سازمان حج و زیارت یکی از سازمان های مهم در کشور است که زمینه ارتقا فرهنگ دینی را فراهم می کند و با ارتباطی که این سازمان با کشور های اسلامی دارد می تواند دانشگاه پیام نوربرای ایجاد شعبات بیشتر بین المللی یاری دهد و دانشگاه پیام نور که پیشتاز فعالیت های فرهنگی می باشد میتواند با تعامل ویژه با سازمان حج و زیارت این فعالیت ها را به سایر کشورها ترویج دهد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به مدیریت کار آمد گفت: از الزامات مدیریت کارآمد، نگاه ویژه به مسایل آموزشی و پژوهشی است و هر مجموعه جهت رشد و تعالی باید سیاستگزاریهایش مبتنی بر علم و دانش باشد.
مهندس اوحدی در خصوص این تفاهم نامه افزود: با توجه به موفقیت های دانشگاه پیام نور و گستردگی حوزه فعالیت این دانشگاه امید داریم بتوانیم از این ظرفیت در زمینه های مختلف استفاده نماییم.

رییس سازمان حج و زیارت در ادامه افزود: بیش از 2200 کارگزار و دفتر زیارتی با سازمان حج و زیارت همکاری می نمایند و این ظرفیت خوبی است و به دنبال این هستیم در خصوص آموزشهای لازم به این دفاتر و نیز آموزش کارکنان نیز با دانشگاه پیام نور همکاری داشته باشیم.

در پایان این مراسم که  ریاست  و اعضای هیئت رییسه دانشگاه پیام نور، ریاست سازمان حج و زیارت و برخی معاونین و مدیران این سازمان نیز حضور داشتند و تفاهم نامه همکاری به امضاء طرفین رسید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر