پیوندها
1397/6/3 شنبه
رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پیام تبریکی را صادر کرد.

.



                            به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان دکتر اویسی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و وبلوچستان  به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پیام تبریکی را صادر کرد.
متن کامل این بیانیه بدین شرح می باشد:
دوم شهریور ماه مصادف با آغاز هفته دولت است، هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکو است که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، هم قسم شوند برای ساختن ایران اسلامی مقتدر، استوار، آباد و آزاد.
معانی ارزشمندی که پس از شهادت شهدای والا مقام رجایی و باهنر برای ما متجلی شده همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولتهای جمهوری اسلامی ایران در مسیر دستیابی به رشد و توسعه آن را طی کرده اند. بی شک، شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش ها و تلاشهایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن انجام می دهند.
اینجانب فرصت را غنیمت می شمارم و ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز رجائی و باهنر فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان خدوم میهن اسلامیمان تبریک گفته و آرزومند است همه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم شریف ایران زمین در راستای گسترش جامعه محمدی خیزش بلندی داشته و با عنایت معبود بی همتا و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشند.
عباس اویسی
2/6/1397

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر