پیوندها
1394/3/7 پنجشنبه
دکتر عیسی پیری : مهمترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان است.

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در آئین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه پیام نور مرکز خاش، اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی لازمه توسعه است و در حال حاضر مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است که لازم است به بهترین نحو مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه کار علمی باید با کیفیت اجرا شود، افزود: معتقد نیستیم که باید با توسعه کمی برخورد کرد ولی لازم است در مسئله کیفی توجه بیشتری داشته باشیم.
دکتر عیسی پیری با بیان اینکه اساسنامه مهم دانشگاه پیام نور ماموریت خاصی برعهده این دانشگاه قرار داده است افزود: دانشگاه پیام نور یک محیط فرهنگی است و اگر قرار بود دانشگاه پیام نور همانند دیگر دانشگاه ها عمل کند، دیگر نیازی به اساسنامه جداگانه نبود.
وی گفت: با توجه به پشتکار، تعهد و علاقه مندی که در آقای خواجه سراغ دارم ان شاالله ایشان در این جایگاه موفق می شوند و لازمه این موفقیت مشارکت و همکاری همه جانبه کارکنان برای رشد و تعالی این دانشگاه است.
رییس دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حاکم شدن فضای همدلی و همزبانی در میان کارکنان، اساتید و دانشجویان جهت رسیدن به هدف متعالی دانشگاه که‌‌ همان پیشرفت و توسعه علمی آموزشی و فرهنگی یک امر مهم است.
وی ضمن تشکر از خدمات و زحمات ایثارگونه آقای نورالله کرد رئیس سابق دانشگاه پیام نور خاش به سوابق کاری رئیس جدید پرداخت و اظهار امیدواری کرد: با توجه به مراتب تعهد سابقه استادی و هیأت علمی بودن آقای اکبر خواجه و شایستگی و تحصیلات وی این فرد انتخاب شده است.
وی اذعان کرد: دانشگاه پیام نور استان به پرسنلی که صالح و با تقوا باشند و بتوانند در این نظام کار بکنند توجه می کند.
پیری یکی از ماموریت‌های مهم دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان را علاوه بر توسعه آموزشی، توسعه عمرانی برشمرد و تصریح کرد: پروژه‌های مهمی طی سالهای اخیر در سطح استان در دست ساخت است که امسال با تخصیص بودجه به اتمام می رسد.
وی کیفیت بخشی خدمات آموزشی و فرهنگی و پویا نمودن فضای دانشگاه را امری مهم دانست و بیان داشت: بالابردن کیفیت اطلاع رسانی و تعامل سازنده با اصحاب رسانه و جراید در معرفی هرچه بهتر و بیشتر دانشگاه در جذب بیشتر دانشجو موثر است.
دکتر پیری با اشاره به اعمال تحریم‌های کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این تحریم‌ها به هر صورت مسایلی برای تولیدات در داخل کشور ایجاد کرده که در این زمینه نقش دانشگاهیان و اساتید مهم و تعیین کننده است که باید با کاربردی کردن تحقیقات خود برای رفع مشکلات کشور به میدان بیایند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به حرکت به سمت توسعه علمی کشور و اقتصاد دانش بنیان که پرچم این حرکت نیز به دست ایشان است افزود: در بحث توسعه اقتصادی و اشتغالزایی باید به جد فکری شود و دانشگاه می تواند در حد اختیارات خود فکر و برنامه ریزی داشته باشد.





 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر