پیوندها
1395/3/31 دوشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان:
پذیرش دانشجو در دو رشته جدید تاریخ اسلام و تاریخ ایران اسلامی دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان برای داوطلبان کنکورسراسری کارشناسی ارشد

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر اویسی گفت : پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته جدید تاریخ اسلام و تاریخ ایران اسلامی در دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان آغاز شد.
سرپرست دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکورسراسری می توانند 3 رشته اقتصاد اسلامی, تاریخ اسلام و تاریخ ایران اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان را طبق دفترچه انتخاب رشته،برای تحصیل خود انتخاب نمایند.
دکتر عباس اویسی افزود: با پیش بینی های صورت گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال پذیرش در4 نوع ظرفیت شامل پژوهش محور،آموزش محور،مجازی و مجازی ویژه شاغلین صورت می گیرد.
گفتنی است داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 تا 2 تیرماه می توانند با مراجعه سایت سازمان سنجش به نشانی
 sanjesh.org کد رشته محل های انتخابی را در فرم الکترونیکی انتخاب رشته وارد کنند و نسبت به دریافت کد پیگیری اقدام کنند .
وی در توضیح شیوه های فوق اظهارداشت: شیوه پژوهش محور شامل پایان نامه می باشد اما در شیوه آموزش محور به جای پایان نامه،دانشجو چند واحد درسی به همراه سمینار را می گذراند.در شیوه مجازی نیز کلاسها از طریق الکترونیکی برگزار شده و دانشجو برای شرکت در کلاس نیازی به مراجعه حضوری به مرکز محل تحصیل خود ندارد که دراین شیوه امتحانات میان ترم نیز به صورت آنلاین برگزار شده و دانشجو صرفا برای شرکت در آزمون پایان ترم می بایست دانشگاه مراجعه نماید.
سرپرست
 دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان همچنین از پذیرش مجازی ویژه شاغلین خبرداد و در تشریح آن اظهارداشت: این شیوه مخصوص دانشجویان شاغل در ادارات و نهادهای دولتی است.
دکتر اویسی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور برای تسهیل امور آموزشی دانشجویان خود خصوصاً در مقطع کارشناسی ارشد، بستری فراهم نموده تا دانشجو درصورت قبولی درهریک از مراکزدانشگاه پیام نور سراسر کشور بتواند از امکان شرکت در کلاس های الکترونیکی به جای مراجعه حضوری وانتخاب محل برگزاری آزمون های پایان ترم در نزدیک ترین مرکز آموزشی دانشگاه به محل سکونت خود،استفاده نماید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر