پیوندها
1396/11/12 پنجشنبه
پیام دکتر عباس اویسی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه فجر

.



                        پیام دکتر عباس اویسی رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه فجر به شرح ذیل است
:
دهه مبارک فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی و پراکنده شدن عطر دل انگیز آزادی بر فضای ستم دیده کشور است که بفرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، رمز آن پیروزی عظیم، ایمان و وحدت کلمه بود.
انقلابی که بواسطه کوشش ها و ایستادگی مردم شریف ایران و با نثار خون شهیدان همیشه سرافراز تاریخ، جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و مشارکت آگاهانه مردم، ارزش هایی نو و انسانی را به جوامع بشری عرضه کرد.
آن انفجار نور و بارقه الهی، قبل از همه، روح و روان مردمان را متحول کرد و نور حقیقت و معنویت را در دل ها روشن ساخت و ارزش های اصیل اسلامی و انسانی را در اندیشه های آماده و دل های مشتاق آنان، زنده کرد.
در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بار دیگر گرامی می داریم یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی را که در برابر استبداد و استعمار ایستاد و همچنین یاد فداکاری ها و ایثارگری شهیدانی که برای اعتلای کلمه حق و دفاع از کشور اسلامی و حقوق حقه ملت و آزادی، جان ارزشمند خود را فدا کردند؛ سپاس و درود خود را نثار مردمان پاک سرشتی می کنیم که یاور همیشگی انقلاب بوده و برای حفاظت از دستاوردهای آن از هیچ مجاهدت و جانبازی فروگذار نکردند.
از این رو همکاران محترم دانشگاه پیام نور و مخاطبان گرامی استان ازجمله دانشجویان،اعضای علمی ، کارکنان و مردم همیشه در صحنه نجیب و پاک ایران اسلامی را به حضور پرشکوه در مراسم سالگشت انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های بزرگ انقلاب و بخصوص راهپیمایی عمومی ٢٢ بهمن دعوت کرده، عزت و سربلندی ایران عزیز تحت هدایت رهبر معظم انقلاب و شادی روان پاک امام بزرگوار و شهیدان والامقام و توفیق روزافزون دولت تدبیر و امید را در خدمت به ملت شریف ایران، از خداوند منان مسئلت می کنم.    
     
عباس اویسی
رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان
12/11/1396

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر