پیوندها
1394/3/30 شنبه
طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان
مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اساتید با حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور
سیستان و بلوچستان، مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید با حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در مرکز زاهدان برگزار گردید.
حجت السلام و المسلمین مهران، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید برای اولین بار برای اساتید دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در دو مبحث، اندیشه سیاسی اسلام1، با حضور جناب آقای دکتر شیرخانی استاد اعزامی از قم و اخلاق حرفه ای 1 با حضور حجت السلام و المسلمین حقانی از اساتید برجسته قم، برگزار و تا تاریخ  5تیرماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: حدود 30 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در این دوره شرکت نموده اند، و هدف از تشکیل این دوره ارتقاء سطح علمی اساتید محترم و آشنایی با اخلاق حرفه ای می باشد.
مهران در ادامه گفت: در کنار این طرح برنامه های فرهنگی دیگری، از جمله دیدار از مناطق محروم شهر زاهدان و طرح اکرام ایتام، و جلسه هم اندیشی اساتید نیز برنامه ریزی شده است.مراسم اختتامیه این طرح در روزجمعه 5تیرماه با ضیافت افطار برای اساتید و خانواده های محترم­شان برگزار خواهد شد.
دکتر عیسی پیری، رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان نیز ضمن تشکر از مسئولان برگزاری اولین دوره طرح ضیافت اندیشه  اساتید، خصوصا دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، به اهمیت حرکت استادان به سوی داشتن اخلاق حرفه ای اشاره کرد و ضمن ابراز خرسندی،این طرح را یکی از بهترین دوره­های مورد نیاز اساتید محترم برشمرد. 






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر