پیوندها
1396/4/1 پنجشنبه
دعوت رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

.



                     به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام هنور سیستان و بلوچستان دکتر اویسی  در پیامی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جهانخوار از عموم مردم آزاده برای حضور پرشور در راهپیمایی و اعلام برائت از مستکبران عالم دعوت بعمل آورد.

وی افزود: روز قدس روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: روز قدس، روزی است که یادآور یکی از ابتکارات امام راحل عظیم الشان و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در راس آن رژیم صهیونیستی است. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، در واقع مسلمانان جهان را به اتحاد و هم‌دلی به عنوان یک عنصر حیاتی و راهبردی که همان وحدت و یکپارچگی مسلمین در برابر ظالمان عالم است فرا خواند و مقام معظم رهبری، تنها راه ‌ریشه‌کن ‌کردن‌ این‌ غده‌ سرطانی‌ خطرناک‌ را مقاومت ‌و مبارزه ‌دانست‌.
دکتر اویسی در پایان گفت :از همه مردم شهید پرور و غیور زاهدان  به ویژه جامعه دانشگاهیان دعوت می‌شود با شرکت در راهپیمایی این روز، با مشتهای گره کرده تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا «آمریکا و اسرائیل» به‌عنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنید.
عباس اویسی
31/38/1396

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر