پیوندها
1396/9/17 جمعه
دکتر اویسی :هفته وحدت هفته تحکیم و برادری اسلامی است که در آن باید پیشبرد انقلاب جهانی اسلام کمک شود.

.



هفته وحدت هفته تحکیم و برادری اسلامی است که در آن باید پیشبرد انقلاب جهانی اسلام کمک شود.
               دکتر اویسی ضمن تبریک هفته وحدت به همه مسلمین جهان بخصوص دانشجویان متعهد کشور عمده برنامه های دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان که با همکاری دفتر نهاد معظم رهبری صورت گرفته را به شرح ذیل اعلام کرد.
اولین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور استان در دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان با حضور خانواده های معزز شهدا و دانشجویان گرامی ،مسولین استانی و شهرستان برگزار گردید.
دکتر اویسی در ادامه گفت :با افتخار 9 دانشجوی دانشگاه پیام نور استان به مقام رفیع شهادت نائل آمدند که نشان دهنده روحیه ایثار طلبی و شهادت طلبی دانشجویان این مرز و بوم در کنار طالب علم بودنشان می باشد.
رییس دانشگاه پیام نور استان در ادامه افزود: جشن باشکوه وحدت نیز 14 آذر در سالن چند منظوره پیام نور استان برگزار گردید. در مراکز و واحدها نیز همایش بزرگ وحدت با حضور علمای تسنن و تشیع ، دانشگاهیان و دانشجویان و مسولین شهرستان راسک در دانشگاه پیام نور واحد راسک با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار گردید. همچنین دانشجویان و دانشگاهیان بصورت خودجوش نزد ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع رفته و ضمن تبریک هفته وحدت از سخنان این بزرگواران استفاده کردند.
دکتر اویسی در پایان ضمن تاکید بر تحکیم وحدت و برادری اسلامی به پیشبرد انقلاب جهانی اسلام کمک شود تا دست دشمنان اسلام مانند همیشه از بروز تفرقه کوتاه گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر