اخبار
1397/11/14 یکشنبه
دانشگاه پیام نور برای هیچ موسسه آموزشی مجوز فعالیت صادر نکرده است
هشدار به داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور؛

.


هشدار به داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور؛
دانشگاه پیام نور برای هیچ موسسه آموزشی مجوز فعالیت صادر نکرده است
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی موسسات آموزشی با استفاده از نام و اعتبار دانشگاه پیام نور ضمن هشدار به تمامی داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور برای هیچ موسسه آموزشی مجوز فعالیت صادر نکرده و پذیرش در این دانشگاه صرفا از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز اظهار داشت: متاسفانه برخی از موسسات از طریق تبلیغات در جراید و فضای مجازی مبادرت به جذب و ثبت نام غیرقانونی از علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور کرده و ضمن عقد قرارداد با متقاضیان اقدام به اخذ مبلغ قابل توجه تحت عناوین تایید قرارداد و کارمزد تنظیم آن، ارائه نمونه سوال، تشکیل کلاس های آموزشی حضوری و تهیه کتب مورد نیاز دانشجو می کنند.
وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوزی را برای ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آنها صادر نکرده است و بارها اعلام نموده که فعالیت همه موسسات آموزشی که با استفاده از نام و اعتبار این دانشگاه فعالیت و تبلیغ می‌کنند، غیرقانونی است.
بهروز اظهار داشت: جزئیات نحوه پذیرش در دانشگاه پیام نور صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اعلام می شود و دانشگاه پیام نور با هیچ موسسه ای در این زمینه همکاری ندارد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر